Reklamační řád
Reklamační řád se vztahuje na reklamaci vad zboží, nebo se jedná o rozpor s kupní smlouvou.
Prodávající poskytne kupujícímu informaci o nakupovaném zboží, k jeho účelu použití a jeho základních užitých vlastnostech. V případě použití zboží k jiným účelům, než pro které bylo vyrobeno než jsou uvedeny, nese riziko následného použití kupující.
Kupující je povinen v době převzetí zboží zkontrolovat. Kupující by měl uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu ihned po zjištění vady, u metrového textilu ještě před jeho rozstříháním. Před zpracování metrového textilu, je kupující povinen přerušit jeho další zpracování ihned po zjištění vady. Jestli že kupující i po zjištění vady nadále bude pokračovat v jeho zpracování a způsobí tak rozsáhlejší poškození nebude reklamace uznána. Reklamace rovněž nebude uznána, pokud kupující u ostatního zboží po zjištění vady i nadále bude požívat a způsobí tak rozsáhlejší poškození zboží. Je však potřeba dbát na to, aby s údržbou (třeba praním) znečištěného textilního zboží nezměnilo charakter reklamované vady.
Prodávající nezodpovídá za zady vzniklé v důsledku běžného opotřebení, a nebo nedodržení návodu k použití.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to že zboží bylo vadné již při převzetí.
Vady, které nelze odstranit, a které brání řádnému užívání zboží, jsou vady neodstranitelné. Kupující je v takovém případě oprávněn požadovat výměnu zboží nebo od smlouvy odstoupit. Kupující vrátí vadné zboží zpět na adresu prodávajícího. Řádně zabalené aby nedošlo k dalšímu poškození zboží.
Na zboží je poskytována záruční doba dle zákona (24 měsíců). Jestliže se objeví vada zboží, zašlete zboží spolu s fakturou nebo paragonem prokazujícím zakoupením zboží v našem e-shopu -www.zuzcinositi-galanterie.cz, zpět. Uveďte popis vady. Prodávající je povinen o oprávněnosti reklamace rozhodnout ihned, ve složitějších případech do třech pracovních dnů. Reklamace musí být vyřízená nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník vysloveně souhlasí.
Zboží k reklamaci zašlete DOPORUČENĚ na adresu provozovny (viz. kontakt napsán níže )a informujte nás o reklamaci. Můžete telefonicky a nebo emailem. V žádném případě neposílejte zboží k reklamaci na dobírku!!! Takovéto zásilky nebudou převzaty a budou zaslány zpět odesilateli (Kupujícímu). O průběhu reklamace bude kupující informován emailem nebo telefonicky.
Prodávající na základě posouzení a uznání reklamace provede buď výměnu za bezvadné zboží a nebo vrácení kupní ceny.